Zorg voor zichtbaarheid, nieuwsgierigheid, sympathie én synergie tussen on- en offline marketinguitingen. Ze staan niet op zichzelf, maar strijden voor hetzelfde doel.

De combinatie van online en offline marketingactiviteiten versterkt de boodschap van jouw organisatie. Door diverse uitingen op elkaar af te stemmen zorg je er gedurende een campagneperiode voor dat (potentiële) klanten met jouw organisatie of merk kennismaken via het ene kanaal, en dezelfde afzender en boodschap vervolgens ook via andere kanalen herkennen. Het doel: naamsbekendheid en het beklijven van de boodschap. Hoe zorg je voor een synergie in jouw marketing? Door on- en offline niet als twee pijlers te behandelen, maar te werken vanuit één visie, één strategie en één campagne met een eenduidige boodschap en diverse kanalen om die boodschap de wereld in te zenden. CRM010 helpt je hier graag mee op weg. We adviseren, denken mee over de mogelijkheden en zorgen voor een verrassende aanpak. Want elke klant wil positief verrast worden!

Wij helpen je om de klant centraal te stellen, door klantinformatie weer centraal toegankelijk te maken met een efficiënt CRM-systeem.

neem contact op